mandag 22. november 2010

Julestemning og adventskalender

Utrolig hvor fint rødt og hvitt gjør seg i julen! Det bringer frem julestemningen endten man vil eller ikke :) Green Gate varene har kommet på plass. Fine glasskrukker til hjemmebaksten og GOD JULskåler fra Bruka, sånn hvis man er litt usikker på hvilken tid vi har i vente... :)


Jeg sitter og planlegger adventskalenderen vi skal ha i butikken på Liertoppen nå. F.o.m 1 desember vil vi ha ett nytt og godt tilbud hver dag. Dere her på bloggen vil selvfølgelig få vite hva tilbudene er før alle andre, så følg med :)

Klem Kaja

2 kommentarer:

Tee of Vinnord Cottage sa...

Hærlige Greengate! :) nå til jul skulle jeg vel ønske jeg hadde de prikkete røde koppene.... sukk... Butikken ser så spennende ut!

Tee of Vinnord Cottage sa...

Herregud! Er du på Eiker Senteret?!? Er det mulig... ja da kommer jeg innom ganske straks! Jeg jobber jo selv på storsenteret og bor i.... Sigdal! Jepp :)

Nei så moro!!!!